0086 15895422983
lun – ven: 10:00 – 19:00sabbatu – dumenica: 10:00 – 15:00

Ventilatori à alta velocità è bassa velocità (HVLS)sò carattarizati da u so grande diametru è da a so bassa velocità di rotazione, chì li distingue da i ventilatori di tettu tradiziunali. Mentre a velocità di rotazione esatta pò varià secondu u mudellu specificu è u fabricatore, i ventilatori HVLS funzionanu tipicamente à velocità chì varianu da circa 50 à 150 rivoluzioni per minutu (RPM).

ventilatore industriale apogee

U termine "bassa velocità" in i ventilatori HVLS si riferisce à a so velocità di rotazione relativamente lenta paragunata à i ventilatori tradiziunali, chì tipicamente operanu à velocità assai più elevate. Questa operazione à bassa velocità permette à i ventilatori HVLS di spustà in modu efficiente grandi volumi d'aria mentre generanu un rumore minimu è cunsumanu menu energia.

 

A velocità di rotazione di un ventilatore HVLS hè attentamente cuncipita per ottimizà u flussu d'aria è a circulazione in grandi spazii cum'è magazzini, impianti di fabricazione, palestre è edifici cummerciali. Funziunendu à bassa velocità è muvendu l'aria in modu dolce è consistente,Ventilatori HVLSpò creà un ambiente cunfurtevule è ben ventilatu per l'occupanti, riducendu à u minimu u cunsumu d'energia è i costi operativi.


Data di publicazione: 19 d'aprile di u 2024
WhatsApp